Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

luni, octombrie 19, 2015

Cea mai frumoasă nuntă

Pentru că sunt frumoși și îndrăgostiți și se vede asta în ochii lor.

Pentru că au fost înconjurați numai de oameni dragi.

Pentru că totul a fost elegant, fin, așa ca ei.

Pentru că toată lumea s-a distrat și, mai ales, pentru că ei s-au distrat.

Pentru că au avut tradiții frumoase, vechi, din două țări care odată au fost una.

Pentru că m-am întâlnit cu oameni - rude și prieteni vechi - de care nu mi-am dat seama că mi-a fost dor.

Pentru că au venit oameni de departe, de foarte departe, pentru ei.

Pentru că au avut cel mai frumos dans al mirilor pe care l-am văzut vreodată.

Pentru că mă fac să cred, în fiecare zi, că dragostea aia epică nu-i doar în filme.

Ziua nunții a trecut într-o clipită. A fost frumos, dar nu a fost decât începutul. Vor avea o viață întreagă să se iubească.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu