Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

luni, martie 30, 2015

Bday Blues

Azi e o zi proastă. For some reason nu-s cu toți creierii la mine. Am adormit greu și am dormit aiurea, m-am gândit toată noaptea la o chestie care m-a enervat maxim ieri, mică și neimportantă dar când lucrurile sunt nedrepte, oricât de mici ar fi, mă scot din ale mele.

Mă simt ca și cum locul meu ar fi în altă parte. Ar fi ciudat dacă n-ar fi un sentiment care se tot întoarce la intervale regulate, deși tot schimb chestii și pentru o perioadă totul e ok.

Birthday blues? Tot ce e posibil. Nici n-am avut timp să stau eu cu mine în acest weekend, am avut tot timpul oameni în jur și a trebuit să afișez fața de happy happy joy joy că am mai îmbătrânit un an când de fapt nu e nimic happy about it. Decât poate faptul că mă duc la concert la Robbie și ăsta e cel mai tare cadou pe care aș fi putut să-l primesc.

Mi-e clar, azi i-o zi proastă. O să ascult niște bachata ca să-mi revin. Melodia asta de mai jos, pe repeat. Am căutat-o două zile cu Google-ul care se pare că nu știe chiar orice și mi-a găsit-o boyfriendul într-un final aseară pe la 12.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu