Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

joi, noiembrie 20, 2014

Îs defectă

Îmi place să calc. Aș putea să fac asta ore în șir dacă nu m-ar durea spatele. Îmi pun masa de călcat în fața televizorului sau a laptopului, bag seriale la greu și dă-i. Atâta timp cât îs hainele mele, of course.

Îmi place să spăl geamuri. Frecatul chestiilor mi se pare activitatea cea mai bună atunci când sunt nervoasă. Ok, asta n-a sunat bine. Tocmai ce m-am uitat la un filmuleț cu niște bunici care fumau marijuana pentru prima dată și cred că m-a luat, așa, telepatic. Dar înțelegeți voi.

Am momente când nu mă pot relaxa decât dacă mă apuc să fac curat în casă. Nu prea mai am timp în ultima vreme, dar mă mai apucă uneori și seara când ajung de la dansuri. Asta pentru că mă obosește mai mult haosul decât activitatea în sine. Motiv pentru care sunt mult mai happy de când locuiesc singură.

Dulapul meu e organizat pe culori. 

On the other hand, biroul de la muncă e într-o mare dezorganizare. E singurul loc unde tre să fie puțin haos.

Cum ziceam, îs defectă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu