Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

luni, septembrie 29, 2014

Iubiri de toamnă

Ceai cu anason și scorțișoară.

Pufoșenii în picioare.

Pijamale de la Oysho, chiar dacă dorm fără.

Hibernat pe canapeaua cu multe perne, la un film bun, alături de el, învelită într-un bear blanket. Ăsta. Tot Oysho (<3).
După amiezile însorite pe terasa mea care-mi aduce aminte de mare, cu o carte bună în mână. Primul volum din mitologia lui Tolkien, acum. God knows când o să le termin pe toate.

Diminețile în care mă întreabă inocent dacă chiar trebuie să-mi pun toate chestiile alea pe față, pentru că arăt bine fără.

Nopțile în care pot încă să mai dorm cu geamul deschis.

Oxford shoes și geci de piele.

Sheldon. Survivor. Restul de seriale.

Ojă mov.

Plăcintă cu dovleac și (din nou) scorțișoară.

Perspectiva apropierii sezonului băilor cu spumă. Noua mea tavă pentru cadă.

Dani Osvaldo. Kova. Maurito.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu