Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

joi, martie 20, 2014

Review: Bia Beauty

În căutările mele de produse cosmetice cât mai naturale, am dat de produsele Bia Beauty pe un site românesc, căruia nu-i voi face reclamă pentru că nu e frumos. Produsele sunt relativ scumpe și la preț se mai adaugă și transportul, așa că în mod clar nu le recomand decât dacă le găsiți pe la noi. Doamna care le face este biolog și lucrează cu ingrediente exclusiv naturale, multe culese din propria grădină (mai multe detalii aici), deci oarecum se justifică prețurile.

Le-am folosit timp de un an de zile, așa că mă simt ok cu a le face un review. Am/am avut de la ei o cremă și un scrub de față, un scrub și un ulei de corp, o cremă de mâini și trei balsamuri de buze, pe care le voi discuta pe rând. 

Pentru față: Mellow Mandarin Moisturizer for all skin types - cu ulei esențial de mandarin, care balansează sebumul și dă un miros proaspăt cremei. 
  • Pros - tenul meu (gras) nu s-a simțit încărcat. Textura este una ușoară, crema se absoarbe repede și hidratează bine. Mirosul este fantastic, puneam crema dimineața pe față și mă trezeam instant. E de ajuns o cantitate foarte mică de cremă pentru toată fața, deci m-a ținut destul de mult borcănașul.
  • Cons - nu am simțit că mi-ar controla sebumul. Crema trebuie ținută în frigider, altfel uleiul din ea se cam separă.
Pentru față: Orange & Grapefruit Facial Exfoliant & Cleanser - pentru exfoliere delicată și luminozitate
  • Pros - Miroase bine.
  • Cons - Nu mi se pare că ar curăța sau exfolia. Are niște semințe (cred) prin el, dar nu exfoliază de nici un fel. Nu m-a încântat deloc acest produs, drept urmare încă e pe raftul de la baie, am consumat cam un sfert din el.
Pentru buze: Coconut Kisses Lip Balm
  • Pros - E cremos, miroase mișto. Ține foarte mult, nu l-am terminat încă.
  • Cons - Se duce foarte repede de pe buze. Vara devine lichid rău.
Tot din categoria balsamuri de buze, mai am două pe care nu le mai văd pe site, unul cu ciocolată (foarte bun, mai dens decât cel cu cocos, hidratează bine) și unul care se cheamă Chai Latte, care e cam ca cel cu cocos.

Pentru mâini: Lemon Myrtle Hand Cream - cu unt de shea și lămâiță
  • Pros - Cremoasă, hidratată, se absoarbe foarte bine în piele, nu lasă urme grase, miroase fantastic. Ține destul de mult, am terminat-o cam după 8 luni de folosire aproape zilnică.
  • Cons - nu am
Pentru corp: Apple Blossom Body Butter - pentru piele uscată, cu unt de shea și de cocos și Vitamina E, care ajută în lupta împotriva radicalilor liberi
  • Pros - Foarte hidratant. Miroase excelent.
  • Cons - nu e chiar un unt. Adică e un unt, dacă îl ții la frigider, altfel se transformă în ulei, chiar și la temperatura camerei, ceea ce îl face destul de greu de manevrat (eu am avut chiar surpriza să-mi curgă prin geantă într-un drum la Piatra). Nu se absoarbe bine, pielea rămâne uleioasă mult timp după, și uleiul se imprimă în haine.
Pentru corp: Detox Body Scrub - cu sâmburi de caise măcinați.
  • Pros - Ține mult, borcanul e uriaș. Exfoliază bine și hidratează în același timp. Pielea rămâne foarte fină.
  • Cons - nu am. Nu l-am terminat încă pentru că mie mi-e foarte lene să folosesc și exfoliat la duș, tot procesul mi-ar lua dublu ca timp și efort, așa că l-am folosit rar. Nu am reușit, din această cauză, să-mi dau seama dacă ar avea vreun efect asupra celulitei.
Concluzie: Pentru mine, unele produse au fost chiar foarte eficiente, altele mai puțin spre deloc. Din cauza prețurilor destul de mari și a faptului că nu se prea găsesc la noi, nu cred că le voi mai recumpăra, prefer să mă orientez spre produse locale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu