Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

joi, august 01, 2013

Am chef de shopping

Pe care, inițial, l-am scris shipping, ceea ce nu e neapărat greșit, având în vedere că n-am chef de muncă și aș vrea să fiu undeva pe un yaht în Mediterană, sorbind un Aperol spritz făcut cu Prosecco adevărat și citind o carte bună. 

Am chef de shopping pentru casă, nu pentru mine. Haine mi-am tot luat în ultima vreme. Trec printr-o perioadă de lipsă totală de interes pentru cosmetice, chestie care se întâmplă mai tot timpul vara, când nu-mi vine să pun tone de machiaj pe față. Dar am chef să cumpăr chestii pentru casă, care casă începe să fie pe suflețelul meu.

Nu mai avem extraordinar de multe chestii de făcut. O lampă, un scaun, un robinet. Aerul condiționat ar fi investiția cea mai mare, dar poate să aștepte, am trăit aproape toată vara fără și n-am simțit nevoia (da, căsuța noastră e foarte răcoroasă!), așa că nu e urgent și m-am învățat deja să ignor cablul ăla care atârnă din perete.

Vreau însă decorațiuni. Multe și drăguțe, din alea care arată că e locuit apartamentul. Mă rog, și șosetele lui B. din mijlocul apartamentului arată că e locuit, dar nu în același fel. Aș vrea ceva (gen tablou) cu temă marină pentru baia mea, niște rame albe simple de pus pe peretele mov, ca să mai lumineze puțin încăperea, o vază verde brotac pentru contrast, rame de poze, flori. E clar, trebuie să ajung în Ikea cât mai curând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu