Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

marți, iulie 02, 2013

2 Mai

Aveam nevoie să plecăm de acasă. Era, pentru mine cel puțin, imperativ. Să ieșim din București, din rutina de weekend în care nu făceam mai nimic în afară de uitat la seriale și frecat manganul prin casă. Nu a mai contat că eram moneyless și că a trebuit să socotim fiecare leu. Mie și partea asta mi-a plăcut, mi-a adus aminte de taberele în care mergeam în copilărie.

Am luat trenul și ne-am oprit tocmai la 2 Mai. Eu nu mai fusesem acolo niciodată, dar sigur voi mai merge. Pentru că a fost liniște, curat, frumos. Pentru că locul unde ne-am cazat (un complex de căsuțe chiar mișto, care mi-a mai alungat din oroarea legată de statul la căsuțe) a fost minunat, o oază de verdeață și de liniște, în ciuda debitului verbal extraordinar al proprietarei, căreia îi mergea melița mai ceva ca ... an actual meliță. Pentru că berea e 4 lei și o cină gustoasă pentru două persoane nu a depășit 60. Tot să mergi la mare în condițiile astea!

Nu am stat noi foarte mult la plajă. Am prins vreo două ore vineri, sâmbătă ne-am trezit târziu și nu am fost pe plajă decât după-amiază, iar duminică a venit potopul și pe acolo, iar soarele a ieșit fix când luam microbuzul spre Mangalia. Dar măcar ne-am odihnit, ne-am bălăcit puțin, am băut bere rece, am stat la povești și am avut timp pentru noi. Cred că nu am mai stat atât de mult împreună, să vorbim și să ne hârjonim, de cel puțin jumătate de an. Și e o mare prostie ce facem, că nu putem sta fără să avem un televizor sau calculator deschis, că nu ne putem bucura de noi doi fără să avem nevoie de buffer-ul acesta pe care ni-l oferă tehnologia.

Aș vrea mai multe zile de genul ăsta, în care să nu simțim nevoia de a ne uita la altceva decât la celălalt, să nu ne dorim să auzim altceva decât vocea celuilalt. Nu înțeleg de ce ne e atât de greu să facem asta, măcar pentru o oră pe zi. Dar e un lucru pe care mă voi concentra în perioada următoare, sper doar să am parte și de colaborarea lui.

Și aș vrea să mai ieșim din București, chiar dacă doar pentru câte un weekend prelungit, pentru că ne face bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu